Page 252 - Üçüncü Öğretmen
P. 252
(s. 27) Yukarıdan aşağıya jones_p544.pdf deresiewicz.html Sanat ve Kültür Organizasyonları
“School Facilities: America’s ve Hedef Kitlelerinin Ekonomik
Schools not Designed or Equipped (s. 38) Kapalı Ortamdaki Hava Sean McDougall alıntısı: “The Etkisi], Americans for the Arts,
for the 21st Century,” [Okul Kalitesiyle Fırsatlar Yaratmak School of the Future” [Geleceğin www.americansforthearts.org/
Tesisleri: Amerikan Okulları 21. Carolyn Marshall, Indoor Air Quality Okulu], Kim Thomas, Futurelab, information_services/research/
Yüzyıla Uygun Bir Tasarım veya in Canadian Schools: Final Report 2006, www.futurelab.org.uk/ services/economic_impact/default.
Donanıma Sahip Değil], General [Kanada Okullarında Kapalı Ortam resources/publications_reports_ asp
Accounting Office Report # HEHS- Hava Kalitesi: Nihai Rapor],The articles/web_articles/web_
95-95, Greening America’s Schools: Indoor Air Quality (IAQ) in Canadian Article424 “Carl Sagan,” Wisdom Quotes, www.
Costs and Benefits [ABD’nin Schools Project and Atlantic “Record Investment in Music, Arts wisdomquotes.com/001502.html
Okullarının Yeşillendirilmesi: Health Promotion Research Center & PE” [Müzik, Sanat ve Beden (s. 60) Nörolojik Gelişimde
Maliyetleri ve Faydaları içinde], [Kanada Okullarında Kapalı Ortam Eğitimine Rekor Yatırım], California Sıçrama Noktaları
Gregory Kats, Capital E, 2006, www. Hava Kalitesi Projesi ve Atlantik Valiliği, www.gov.ca.gov/index.php?/ Maria Fusaro, “What’s the Brain
cap-e.com/ewebeditpro/items/ Sağlık Destekleme Araştırma fact-sheet/3699/ Got to do with it?” [Beynin Bununla
O59F9819.pdf Merkezi], Dalhousie Üniversitesi, Ne İlgisi Var?], “Growth cycles of
2003, www.ahprc.dal.ca/Final%20 Kimberly Seltzer ve Tom Bentley,
“Indoor Air Quality” [Kapalı Ortam Report.pdf The Creative Age: Knowledge and brain and mind” [Beyin ve aklın
Hava Kalitesi], ABD Çevre Koruma Skills for the New Economy [Yaratıcı gelişme döngüleri özeti] K. W.
Ajansı, 2003, www.epa.gov/iaq/ (s. 38) Kapalı Ortamdaki Hava Çağ: Yeni Ekonomiye Yönelik Bilgi ve Fischer ve S. P. Rose, Educational
Kalitesine Dair Görüşler Leadership 56, no. 3 (1998), www.
Mark Schneider, Do School Facilities “Actions to Improve Indoor Air Beceriler]; Londra: Demos, 1999, uknow.gse.harvard.edu/learning/
Affect Academic Outcomes? Quality” [Kapalı Ortamlarda Hava www.demos.co.uk learning002a.html
[Okulların Sağladıkları İmkanlar Kalitesini Artıracak Eylemler], ABD (Demos yayınları, Creative Commons
Akademik Başarıyı Etkiliyor Çevre Koruma Ajansı, www.epa.gov/ Attribution-NonCommercial-NoDerivs (s. 60) Sağ Beyin, Yeni Zihin
Mu?], National Clearinghouse iaq/schools/actions_to_improve_ 2.0 England & Wales lisansına Robert Sylwester, “Cognitive
for Educational Facilities [Eğitim iaq.html sahiptir. Kullanıcılar bu çalışmayı, Neuroscience Discoveries
Tesisleri için Ulusal Takas Merkezi], Creative Commons lisansının and Educational Practices”
2002, www.edfacilities.org/pubs/ (s. 40) Kapalı Ortamın Koruyucuları şartları uyarınca, yazılı izin olmadan [Zihinsel Nörolojide Keşifler
outcomes.pdf Michael A. Berry, Introduction to indirebilir, kaydedebilir, elektronik ve Eğitim Uygulamaları], The
Take a Deep Breath and Thank Your School Administrator (Aralık
Mark Waldecker, “American School Custodian [Derin bir Nefes Al ve olarak ya da diğer bir formatta 2006), www.aasa.org/
& University: Creating Positive, Hizmetliye Teşekkür Et], der. Jennie kullanabilir ve dağıtabilir ve yabancı publications/saarticledetail.
High Performance Learning Young, Ulusal Eğitim Kurumu Sağlık bir dile çevirisini yapabilir.) cfm?ItemNumber=7814
Environments” [Amerikan Okulları Bilgilendirme Ağı, 2004, www.neahin. The Imagine Nation Poll [The
& Üniversiteleri: Pozitif ve Yüksek org/programs/environmental/IAQ. Imagine Nation Araştırması], The (s. 62) Düşünmek İçin Hareket
Performans Sağlayan Öğrenim custodian.guide.pdf Imagine Nation and Lake Research Etmek
Ortamları Yaratmak], KI Education, Partners, www.theimaginenation.net/ Sir Ken Robinson, Sir Ken Robinson:
www.kieducation.com/issues. (s. 42) Arzulanan Sesleri resources.htm Do schools kill creativity? [Okullar
aspx?ar=86 Geliştirecek Stratejiler yaratıcılığı öldürüyor mu?], TED,
Ewart A. Wetherill, “Classroom Marshall McLuhan ve Quentin Fiore, www.ted.com/index.php/talks/
“School Facilities: America’s Design for Good Hearing” [İyi The Medium is the Massage [Araç ken_robinson_says_schools_kill_
Schools not Designed or Equipped İşitmeye Yönelik Sınıf Tasarımı], Mesajdır], Toronto: Penguin Canada, creativity.html
for the 21st Century” [Okul Quiet Classrooms [Sessiz Sınıflar], 2003.
Tesisleri: Amerikan Okulları 21’inci www.quietclassrooms.org/library/ (s. 64) Howard Gardner
Yüzyıla Uygun Bir Tasarım veya goodhearing.htm (s. 53) Yukarıdan aşağıya doğru Tüm Öğrenciler İçin Akıllı Alanlar
Donanıma Sahip Değil], General “Imagination” [Hayal Gücü], World Howard Gardner, “Why Multiple
Accounting Office Report # HEHS- (s. 44) Thomas Deacon Akademisi of Quotes [Özlü Sözler Dünyası], Intelligences Theory Continues to
95-95, Greening America’s Schools: “Thomas Deacon Academy opens www.worldofquotes.com/topic/ Thrive” [Çoklu Zekâ Kuramı Neden
Costs and Benefits, [ABD’nin for the new school year” [Thomas Imagination/1/index.html Gelişmeyi Sürdürüyor?], Danimarka
Okullarının Yeşillendirilmesi: Deacon Akademisi yeni eğitim yılı Richard Florida, Who’s Your City? Eğitim Üniversitesi, www.dpu.dk/
Maliyetleri ve Faydaları içinde], için kapılarını açıyor] (basın bildirisi), How the Creative Economy is Making site.aspx?p=8649&newsid1=4440
Gregory Kats, Capital E, 2006, www. Foster + Partners, 2007. Where to Live the Most Important (s. 66) Müzelerde Öğrenim
cape.com/ewebeditpro/items/ (s. 45) Thomas Deacon Akademisi Decision of Your Life, [Şehriniz Shari Tishman, “Learning in
O59F9819.pdf “About BSF: Better Secondary Kim?: Yaratıcı Ekonomi Nerede Museums” College Art Association
(s. 34) Öncelik Temel İhtiyaçlarda School Buildings to Support Yaşayacağınızı Nasıl Hayatınızın News 30, no. 5 (Eylül 2005), www.
“Maslow’s Hierarchy of Basic Educational Reform” [BSF En Önemli Kararı Haline Getirdi] collegeart.org/pdf/caa-news-09-05.
Needs” [Maslow’un Temel İhtiyaçlar Hakkında: Eğitim Reformunu Toronto: Random House Canada, pdf
Hiyerarşisi], Investing in Children Desteklemek İçin Daha İyi Ortaokul 2008. (s. 66) Henry Ford Müzesi
[Çocuklara Yatırım Yapmak], Binaları İnşa Etmek], Teachernet, “Creative quotes and quotations: Carolyn Jabs, “Creating
www.investinginchildren.on.ca/ Department for Children, Schools, On the Mind” [Akıl Üzerine Yaratıcı Classrooms: It Takes a
Communications/articles/maslow. and Families [Çocuk, Okul ve Sözler ve Alıntılar], CreatingMinds, Village — and a Museum” [Bir Sınıf
html Aile Departmanı], 2007, www. www.creatingminds.org/quotes/ Yaratmak İçin Bir Köy Gerekir — Bir
teachernet.gov.uk/management/
(s. 36) Okul Çağındaki Çocuklarda resourcesfinanceandbuilding/bsf/ mind.htm de Müze], Edutopia, George Lucas
Fizyolojik Hassasiyet aboutbsf/ Paul Pastorek alıntısı: “A Teachable Eğitim Vakfı (Kasım 2004), www.
Sherry Everett Jones, Robert Axelrad Moment” [Öğretime Uygun Bir An], edutopia.org/it-takes-village-and-
ve Wendy A. Wattigney, “Healthy (s. 46) Thomas Deacon Akademisi Paul Tough, The New York Times museum
and Safe School Environment, Part Eleanor Baxter’in Angelica Fox’la Magazine, 14 Ağustos 2008, (s. 68) Key Learning Community
II, Physical School Environment: söyleşisi, e-posta, Aralık 2008. www.nytimes.com/2008/08/17/ Beverly Hoeltke ve Mary G. Staten,
Results From the School Health 2 Çalışan Zihinler magazine/17NewOrleans-t.html?pa “Key Learning Community — Flow
Policies and Programs Study 2006,” gewanted=1&_=1&sq=education&s Theory” [Anahtar Öğrenme
[Sağlıklı ve Güvenli Okul Ortamı, (s. 52) Yukarıdan aşağıya doğru t=cse&scp=2 Topluluğu – Akış Teorisi ], Indiana
İkinci Bölüm, Okulun Fiziki Ortamı: William Deresiewicz, “The Public Schools, www.616.ips.k12.
2006 Okul Sağlığı Politikaları ve Disadvantages of an Elite Arts & Economic Prosperity III: The in.us/Theories/Flow/default.aspx
Programları İncelemesinin Sonuçları] Education” [Seçkin Eğitimin Economic Impact of Nonprofit Arts
Journal of School Health 77, no. 8 Dezavantajları], The American and Culture Organizations and Their (s. 72) Eğitim Bakanlığı, Yeni
(Kasım 2007), www.ashaweb.org/ Scholar (Yaz 2008), www. Audiences, [Sanat ve Ekonomik Liseler
files/public/JOSH_1007/josh77_8_ theamericanscholar.org/su08/elite- Refah III: Kâr Amacı Gütmeyen Angela Martins, Trung Le ile yapılan
250 |