Page 252 - Üçüncü Öğretmen
P. 252

(s. 27) Yukarıdan aşağıya   jones_p544.pdf   deresiewicz.html       Sanat ve Kültür Organizasyonları
        “School Facilities: America’s                                       ve Hedef Kitlelerinin Ekonomik
        Schools not Designed or Equipped   (s. 38) Kapalı Ortamdaki Hava   Sean McDougall alıntısı: “The   Etkisi], Americans for the Arts,
        for the 21st Century,” [Okul   Kalitesiyle Fırsatlar Yaratmak    School of the Future” [Geleceğin   www.americansforthearts.org/
        Tesisleri: Amerikan Okulları 21.   Carolyn Marshall, Indoor Air Quality   Okulu], Kim Thomas, Futurelab,   information_services/research/
        Yüzyıla Uygun Bir Tasarım veya   in Canadian Schools: Final Report   2006, www.futurelab.org.uk/  services/economic_impact/default.
        Donanıma Sahip Değil], General   [Kanada Okullarında Kapalı Ortam   resources/publications_reports_  asp
        Accounting Office Report # HEHS-  Hava Kalitesi: Nihai Rapor],The   articles/web_articles/web_
        95-95, Greening America’s Schools:   Indoor Air Quality (IAQ) in Canadian   Article424  “Carl Sagan,” Wisdom Quotes, www.
        Costs and Benefits [ABD’nin   Schools Project and Atlantic   “Record Investment in Music, Arts   wisdomquotes.com/001502.html
        Okullarının Yeşillendirilmesi:   Health Promotion Research Center   & PE” [Müzik, Sanat ve Beden   (s. 60) Nörolojik Gelişimde
        Maliyetleri ve Faydaları içinde],   [Kanada Okullarında Kapalı Ortam   Eğitimine Rekor Yatırım], California   Sıçrama Noktaları
        Gregory Kats, Capital E, 2006, www.  Hava Kalitesi Projesi ve Atlantik   Valiliği, www.gov.ca.gov/index.php?/  Maria Fusaro, “What’s the Brain
        cap-e.com/ewebeditpro/items/  Sağlık Destekleme Araştırma   fact-sheet/3699/  Got to do with it?” [Beynin Bununla
        O59F9819.pdf           Merkezi], Dalhousie Üniversitesi,            Ne İlgisi Var?], “Growth cycles of
                               2003, www.ahprc.dal.ca/Final%20  Kimberly Seltzer ve Tom Bentley,
        “Indoor Air Quality” [Kapalı Ortam   Report.pdf  The Creative Age: Knowledge and   brain and mind” [Beyin ve aklın
        Hava Kalitesi], ABD Çevre Koruma             Skills for the New Economy [Yaratıcı   gelişme döngüleri özeti] K. W.
        Ajansı, 2003, www.epa.gov/iaq/  (s. 38) Kapalı Ortamdaki Hava   Çağ: Yeni Ekonomiye Yönelik Bilgi ve   Fischer ve S. P. Rose, Educational
                               Kalitesine Dair Görüşler                     Leadership 56, no. 3 (1998), www.
        Mark Schneider, Do School Facilities   “Actions to Improve Indoor Air   Beceriler]; Londra: Demos, 1999,   uknow.gse.harvard.edu/learning/
        Affect Academic Outcomes?   Quality” [Kapalı Ortamlarda Hava   www.demos.co.uk  learning002a.html
        [Okulların Sağladıkları İmkanlar   Kalitesini Artıracak Eylemler], ABD   (Demos yayınları, Creative Commons
        Akademik Başarıyı Etkiliyor   Çevre Koruma Ajansı, www.epa.gov/  Attribution-NonCommercial-NoDerivs   (s. 60) Sağ Beyin, Yeni Zihin
        Mu?], National Clearinghouse   iaq/schools/actions_to_improve_  2.0 England & Wales lisansına   Robert Sylwester, “Cognitive
        for Educational Facilities [Eğitim   iaq.html  sahiptir. Kullanıcılar bu çalışmayı,   Neuroscience Discoveries
        Tesisleri için Ulusal Takas Merkezi],        Creative Commons lisansının   and Educational Practices”
        2002, www.edfacilities.org/pubs/  (s. 40) Kapalı Ortamın Koruyucuları   şartları uyarınca, yazılı izin olmadan   [Zihinsel Nörolojide Keşifler
        outcomes.pdf           Michael A. Berry, Introduction to   indirebilir, kaydedebilir, elektronik   ve Eğitim Uygulamaları], The
                               Take a Deep Breath and Thank Your            School Administrator (Aralık
        Mark Waldecker, “American School   Custodian [Derin bir Nefes Al ve   olarak ya da diğer bir formatta   2006), www.aasa.org/
        & University: Creating Positive,   Hizmetliye Teşekkür Et], der. Jennie   kullanabilir ve dağıtabilir ve yabancı   publications/saarticledetail.
        High Performance Learning   Young, Ulusal Eğitim Kurumu Sağlık   bir dile çevirisini yapabilir.)  cfm?ItemNumber=7814
        Environments” [Amerikan Okulları   Bilgilendirme Ağı, 2004, www.neahin.  The Imagine Nation Poll [The
        & Üniversiteleri: Pozitif ve Yüksek   org/programs/environmental/IAQ.  Imagine Nation Araştırması], The   (s. 62) Düşünmek İçin Hareket
        Performans Sağlayan Öğrenim   custodian.guide.pdf  Imagine Nation and Lake Research   Etmek
        Ortamları Yaratmak], KI Education,           Partners, www.theimaginenation.net/  Sir Ken Robinson, Sir Ken Robinson:
        www.kieducation.com/issues.  (s. 42) Arzulanan Sesleri   resources.htm   Do schools kill creativity? [Okullar
        aspx?ar=86             Geliştirecek Stratejiler                     yaratıcılığı öldürüyor mu?], TED,
                               Ewart A. Wetherill, “Classroom   Marshall McLuhan ve Quentin Fiore,   www.ted.com/index.php/talks/
        “School Facilities: America’s   Design for Good Hearing” [İyi   The Medium is the Massage [Araç   ken_robinson_says_schools_kill_
        Schools not Designed or Equipped   İşitmeye Yönelik Sınıf Tasarımı],   Mesajdır], Toronto: Penguin Canada,   creativity.html
        for the 21st Century” [Okul   Quiet Classrooms [Sessiz Sınıflar],   2003.
        Tesisleri: Amerikan Okulları 21’inci   www.quietclassrooms.org/library/  (s. 64) Howard Gardner
        Yüzyıla Uygun Bir Tasarım veya   goodhearing.htm  (s. 53) Yukarıdan aşağıya doğru   Tüm Öğrenciler İçin Akıllı Alanlar
        Donanıma Sahip Değil], General               “Imagination” [Hayal Gücü], World   Howard Gardner, “Why Multiple
        Accounting Office Report # HEHS-  (s. 44) Thomas Deacon Akademisi   of Quotes [Özlü Sözler Dünyası],   Intelligences Theory Continues to
        95-95, Greening America’s Schools:   “Thomas Deacon Academy opens   www.worldofquotes.com/topic/  Thrive” [Çoklu Zekâ Kuramı Neden
        Costs and Benefits, [ABD’nin   for the new school year” [Thomas   Imagination/1/index.html  Gelişmeyi Sürdürüyor?], Danimarka
        Okullarının Yeşillendirilmesi:   Deacon Akademisi yeni eğitim yılı   Richard Florida, Who’s Your City?   Eğitim Üniversitesi, www.dpu.dk/
        Maliyetleri ve Faydaları içinde],   için kapılarını açıyor] (basın bildirisi),   How the Creative Economy is Making   site.aspx?p=8649&newsid1=4440
        Gregory Kats, Capital E, 2006, www.  Foster + Partners, 2007.  Where to Live the Most Important   (s. 66) Müzelerde Öğrenim
        cape.com/ewebeditpro/items/  (s. 45) Thomas Deacon Akademisi   Decision of Your Life, [Şehriniz   Shari Tishman, “Learning in
        O59F9819.pdf           “About BSF: Better Secondary   Kim?: Yaratıcı Ekonomi Nerede   Museums” College Art Association
        (s. 34) Öncelik Temel İhtiyaçlarda    School Buildings to Support   Yaşayacağınızı Nasıl Hayatınızın   News 30, no. 5 (Eylül 2005), www.
        “Maslow’s Hierarchy of Basic   Educational Reform” [BSF   En Önemli Kararı Haline Getirdi]   collegeart.org/pdf/caa-news-09-05.
        Needs” [Maslow’un Temel İhtiyaçlar   Hakkında: Eğitim Reformunu   Toronto: Random House Canada,   pdf
        Hiyerarşisi], Investing in Children   Desteklemek İçin Daha İyi Ortaokul   2008.   (s. 66) Henry Ford Müzesi
        [Çocuklara Yatırım Yapmak],   Binaları İnşa Etmek], Teachernet,   “Creative quotes and quotations:   Carolyn Jabs, “Creating
        www.investinginchildren.on.ca/  Department for Children, Schools,   On the Mind” [Akıl Üzerine Yaratıcı   Classrooms: It Takes a
        Communications/articles/maslow.  and Families [Çocuk, Okul ve   Sözler ve Alıntılar], CreatingMinds,   Village — and a Museum” [Bir Sınıf
        html                   Aile Departmanı], 2007, www.  www.creatingminds.org/quotes/  Yaratmak İçin Bir Köy Gerekir  — Bir
                               teachernet.gov.uk/management/
        (s. 36) Okul Çağındaki Çocuklarda   resourcesfinanceandbuilding/bsf/  mind.htm  de Müze], Edutopia, George Lucas
        Fizyolojik Hassasiyet   aboutbsf/            Paul Pastorek alıntısı: “A Teachable   Eğitim Vakfı (Kasım 2004), www.
        Sherry Everett Jones, Robert Axelrad         Moment” [Öğretime Uygun Bir An],   edutopia.org/it-takes-village-and-
        ve Wendy A. Wattigney, “Healthy   (s. 46) Thomas Deacon Akademisi   Paul Tough, The New York Times   museum
        and Safe School Environment, Part   Eleanor Baxter’in Angelica Fox’la   Magazine, 14 Ağustos 2008,   (s. 68) Key Learning Community
        II, Physical School Environment:   söyleşisi, e-posta, Aralık 2008.   www.nytimes.com/2008/08/17/  Beverly Hoeltke ve Mary G. Staten,
        Results From the School Health     2  Çalışan Zihinler   magazine/17NewOrleans-t.html?pa  “Key Learning Community — Flow
        Policies and Programs Study 2006,”           gewanted=1&_=1&sq=education&s  Theory” [Anahtar Öğrenme
        [Sağlıklı ve Güvenli Okul Ortamı,   (s. 52) Yukarıdan aşağıya doğru   t=cse&scp=2   Topluluğu – Akış Teorisi ], Indiana
        İkinci Bölüm, Okulun Fiziki Ortamı:   William Deresiewicz, “The     Public Schools, www.616.ips.k12.
        2006 Okul Sağlığı Politikaları ve   Disadvantages of an Elite   Arts & Economic Prosperity III: The   in.us/Theories/Flow/default.aspx
        Programları İncelemesinin Sonuçları]   Education” [Seçkin Eğitimin   Economic Impact of Nonprofit Arts
        Journal of School Health 77, no. 8   Dezavantajları], The American   and Culture Organizations and Their   (s. 72) Eğitim Bakanlığı, Yeni
        (Kasım 2007), www.ashaweb.org/  Scholar (Yaz 2008), www.  Audiences, [Sanat ve Ekonomik   Liseler
        files/public/JOSH_1007/josh77_8_  theamericanscholar.org/su08/elite-  Refah III: Kâr Amacı Gütmeyen   Angela Martins, Trung Le ile yapılan

        250 |
   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257