Page 256 - Üçüncü Öğretmen
P. 256

Education Indicators in Canada:   Yaş Grubunun Hayatlarındaki Yeri],     Flickr   (s. 132) Daniel
        Report of the Pan-Canadian    Henry J. Kaiser Family Vakfı, 2005,   (s. 8-9) Bron Veale’in izniyle / Flickr     Ehrenworth’ün izniyle
        Education Indicators Program   www.kff.org/entmedia/upload/  (s. 10-11) © Michael Chrisman   (s. 134-5) © Michael Chrisman
        2005, [Kanada’nın Eğitim   Generation-M-Media-in-the-Lives-of-  (s. 23) Daniel Ehren-   (s. 136-7) © istockphoto.com /
        Göstergeleri: 2005 Pan-Kanada   8-18-Year-olds-Report.pdf    worth, Oliver Eisenhuth ve     triggermouse
        Eğitim Göstergeleri Programı                   Sarah Lewert’ın izniyle   (s. 146) © Pir II Arkitektkontor AS
        Raporu]; Statistics Canada, 2006,   (s. 228) Uzay: Geceğin Sınıfı    (s. 24-25) © Randy Faris/Veer Incor-   (s. 148) © Halkin Photography
        www.statcan.gc.ca/pub/81-  Crystal Bloemen ve Penny Glackman     porated   LLC
        582-x/2006001/pdf/4225856-eng.  (Uzay Keşif Birliği, Eğitim Danışma   (s. 26-27) Nancy Garcia’nın izniyle /   (s. 154) Robert
        pdf                    Kurulu), “Space: a classroom for     Flickr     Llewellyn’in Izniyle
                               the future?” [Uzay: Geleceğin sınıfı   (s. 36) © Leah -Anne Thompson /    (s. 156–158) © Lara Swimmer
        Amanda Lenhart ve arkadaşları,   mı?] The Denver Post, 20 Ağustos     Fotolia     Photography
        Writing, Technology and Teens   2007.        (s. 40) © 2008 Crescent Manufac-   (s. 160) Oliver
        [Yazı, Teknoloji ve Gençler], PEW              turing                 Eisenhuth’ın izniyle
        İnternet & Amerikan Hayatı Projesi,   (s. 230) Erma Ora Byrd Eğitim   (s. 42) CannonDesign    (s. 162-3) © Veer Incorporated
                               Teknolojileri Merkezi
        2008, www.pewInternet.org/pdfs/                Architects’ın izniyle   (s. 164-5) Amanda
        PIP_Writing_Report_FINAL3.pdf  “Challenger Center: Mission
                               Simulations,” [Challenger Merkezi:   (s. 44–46) © Nigel Young / Foster      Happé’nin izniyle / Bruce Mau
        Paul Hitlin ve Lee Rainie, The   Görev Simülasyonları], Challenger     and Partners   Design
        Internet at School [Okulda İnternet],   Öğrenim Merkezleri, www.challenger.  (s. 48) Daniel    (s. 168) © Carrie Branovan /
        PEW İnternet & Amerikan Hayatı   org/clc/simulations.cfm    Ehrenworth’ün izniyle     Organic Valley Family of Farms
        Projesi, 2005, www.pewInternet.org/          (s. 50-51) © Steven Errico / Veer    (s. 172: solda) © The Edible
        pdfs/PIP_Internet_and_schools_05.  (s. 230) Tonypandy Çokamaçlı     Incorporated     Schoolyard [Yenilebilir Okul
        pdf                    Devlet Okulu          (s. 52) © istockphoto.com /   Bahçesi]
                               Tony Trainor, “Laser cutter is     blackred   (s. 172: sağda) Haworth
        (s. 221) Yukarıdan aşağıya   school’s launch pad to future,”   (s. 54) © 2007 Kurt Fischer /      İlkokulu’nun izniyle; Bradford,
        Paul Hitlin ve Lee Rainie, The   [Lazer kesim aracı okulları geleceğe     Usable    U.K.
        Internet at School [Okulda İnternet],   taşıyacak], Western Mail, 14 Aralık,   (s. 60) Bilgi (Harvard School    (s. 178: orta sıra; soldan sağa)
        PEW İnternet & Amerikan Hayatı   2001.         of Education)          © James Steinkamp Photogra-
        Projesi, 2005, www.pewInternet.org/  (s. 232) Lake Geneva Ortaokulu   (s. 62) © Gillian Lynne / Lean Two      phy, © istockphoto.com /
        pdfs/PIP_Internet_and_schools_05.              Productions            travelif, © istockphoto.com /
        pdf                    John K. Waters, “A Movable   (s. 66) Henry Ford Koleksiyonu’ndan     webdata
                               Feast,” [Hareketli Bir Şölen] T.H.E.
        Seymour Papert’in Dan Schwartz’a   Journal (1105 Media Inc.) (Aralık   (s. 68) © 2008 George Lucas    (s. 178: alt sıra) Harry Choi /
        verdiği söyleşi, “Ghost in the   2007), www.thejournal.com/    Eğitim Vakfı      BMD
        Machine: Seymour Papert on How   articles/21715    (tüm hakları saklıdır)   (s. 180) © James Steinkamp
        Computers Fundamentally Change               (s. 70–72) CannonDesign      Photography
        the Way Kids Learn” [Makinedeki   (s. 232) Geleceğin Okulu      Architects’in izniyle   (s. 182) David Sobel’in izniyle
                               Julie Hall, “Design Trends” [Tasarım
        Hayalet: Seymour Papert ile                  (s. 74) Oliver         (s. 184–186) © Arkitema K/S
        Bilgisayarların Çocukların Öğrenme   Trendleri] American School &     Eisenhuth’ın izniyle   (s. 188) Sarah Lewert’ın izniyle
                               University (1 Ocak 2007), © 2007
        Şekillerini Temelde Değiştirmesi             (s. 76-77) © Veer Incorporated   (s. 190-1) © Veer Incorporated
        Üzerine]; yeniden basımı için: One   Penton Media. Tüm hakları saklıdır.   (s. 78-79) © istockphoto.com /   (s. 192-3) © istockphoto.com /
                               www.asumag.com/mag/university_
        Laptop Per Child, learning.laptop.             cscredon               TokenPhoto
        org/?q=node/28         design_trends/index.html  (s. 86) VS Furniture’ın izniyle   (s. 198) © Meiko Tekechi
                               (s. 234) Karatahtadan Beyaz   (s. 88) CannonDesign    Arquillos
        Amanda Lenhart, Mary Madden ve                 Architects’in izniyle   (s. 200) CAST’ın izniyle
        Paul Hitlin, Teens and Technology:   Tahtaya, Sınırlar Ortadan Kalkıyor    (s. 90) © James Steinkamp    (s. 206) Boundless
        Youth are Leading the Transition   (üst kısım) Rob Meissner,     Photography     Playgrounds’un izniyle
        to a Fully Wired and Mobile Nation   “Interactive White boards,”   (s. 92) © Martine Hamilton Knight    (s. 212–214) © Lukas Roth /
        [Gençler ve Teknoloji: Gençlik   [İnteraktif Beyaz Tahtalar]School     / Anthony McGuirk (ve ekibi) /      Roland Dorn Architekt
        Tamamen Bağlantılı ve Mobil Bir   Planning & Management (Kasım     BDP Ltd. (Jarvis)   (s. 217) CannonDesign
                               2006), www2.peterli.com/spm/
        Ülke Olmaya Geçişe Öncülük Ediyor];          (s. 94) Trung Le /       Architects’in izniyle
        PEW İnternet & Amerikan Hayatı   resources/articles/archive.    CannonDesign’ın izniyle   (s. 218-9) © Michael Prince /
                               php?article_id=1228
        Projesi, 2005, www.scribd.com/               (s. 98–100) VS         Veer
        doc/15003/Teens-and-Technology-  (s. 236) Denver Bilim ve Teknoloji     Furniture’ın izniyle     Incorporated
        PEW-Internet-2005      Okulu                 (s. 100: sol) Dr. Dieter    (s. 220-1) © istockphoto.com /
                               Andrew Zucker ve Sarah Hug, A     Breithecker’in Izniyle \ HABA     Amorphis
        Paul Hitlin ve Lee Rainie, The
        Internet at School [Okulda İnternet],   Study of the 1:1 Laptop Program   Family GmbH    (s. 228) © NASA
                               at the Denver School of Science
        PEW İnternet & Amerikan Hayatı               (s. 100: sağ) Coutesy of Dr. Dieter    (s. 230) Eğitim Teknolojileri
        Projesi, 2005, www.pewInternet.org/  & Technology, [Denver Bilim ve     Breithecker’in izniyle \ Richter   Merkezi’nin izniyle
                               Teknoloji Okulu’nda Uygulanan
        pdfs/PIP_Internet_and_schools_05.            play-grounds (Spielgeräte GmbH)   (s. 234) VS Furniture’ın izniyle
        pdf                    Her Öğrenciye Dizüstü Bilgisayar   (s. 102) Sarah Lewert’ın izniyle   (s. 236) Amerikan Mimarlık
                               Programı Üzerine Bir İnceleme],   (s. 104-5) Dominic Harris’in izniyle   Derneği’nin izniyle
        Edutopia personeli, “12 Million:   Denver Bilim ve Teknoloji Okulu,   / Flickr
        Teen Content Creators,” [12 Milyon:   2007, dsst.colorado.edu/  (s. 106-7) © Warren Morgan / Veer    (s. 238–240) © Peter Cowley /
        Genç İçerik Yaratıcıları], Edutopia,   documents/Technology/DSST_    Incorporated     Ingenium
        George Lucas Eğitim Vakfı (Şubat   Laptop_Study_Report.pdf  (s. 116) Gary Wilson Photo/Graphic   (s. 255-6) Trung Le’nin izniyle /
        2006), www.edutopia.org/12-million           ve Dull Olson Weekes Architects’in     CannonDesign
                               (s. 240) Ingenium Okulları
        Alvin Toffler, Future Shock, [Gelecek   Peter Cowley, Ingenium: BETT 07   izniyle
        Şoku], Toronto: Bantam Books,   Edition, Ingenium, www.ingenium.  (s. 118) © Peter Huebner, Chris-
                                                       toph Forster, Olaf Huebner /
        1971; Şok: Gelecek Kurkusu, çev.   org.uk
        A. Selami Sargut, Koridor, İstanbul,         plus+ bauplanung GmbH
                                                     (s. 120) © Ross Miller / Boston
        2011.                  Kitapta Kullanılan
                               Görsellerin Kaynakları     Okul Bahçeleri Girişimi
        Donald F. Roberts, Ulla G. Foehr             (s 124) © Benjamin Benschneider
        ve Victoria Rideout, Generation M:   (s. 2-3) Harry Choi / BMD   (s. 128-9) © 2008 Google
        Media in the Lives of 8–18 Year-olds,   (s. 4-5) © Michael Chrisman    (s. 130) © James Steinkamp
        [M Jenerasyonu: Medyanın 8-18   (s. 6) © 2008 Blacklight Studios /      Photography
        254 |
   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260