Page 256 - Üçüncü Öğretmen
P. 256
Education Indicators in Canada: Yaş Grubunun Hayatlarındaki Yeri], Flickr (s. 132) Daniel
Report of the Pan-Canadian Henry J. Kaiser Family Vakfı, 2005, (s. 8-9) Bron Veale’in izniyle / Flickr Ehrenworth’ün izniyle
Education Indicators Program www.kff.org/entmedia/upload/ (s. 10-11) © Michael Chrisman (s. 134-5) © Michael Chrisman
2005, [Kanada’nın Eğitim Generation-M-Media-in-the-Lives-of- (s. 23) Daniel Ehren- (s. 136-7) © istockphoto.com /
Göstergeleri: 2005 Pan-Kanada 8-18-Year-olds-Report.pdf worth, Oliver Eisenhuth ve triggermouse
Eğitim Göstergeleri Programı Sarah Lewert’ın izniyle (s. 146) © Pir II Arkitektkontor AS
Raporu]; Statistics Canada, 2006, (s. 228) Uzay: Geceğin Sınıfı (s. 24-25) © Randy Faris/Veer Incor- (s. 148) © Halkin Photography
www.statcan.gc.ca/pub/81- Crystal Bloemen ve Penny Glackman porated LLC
582-x/2006001/pdf/4225856-eng. (Uzay Keşif Birliği, Eğitim Danışma (s. 26-27) Nancy Garcia’nın izniyle / (s. 154) Robert
pdf Kurulu), “Space: a classroom for Flickr Llewellyn’in Izniyle
the future?” [Uzay: Geleceğin sınıfı (s. 36) © Leah -Anne Thompson / (s. 156–158) © Lara Swimmer
Amanda Lenhart ve arkadaşları, mı?] The Denver Post, 20 Ağustos Fotolia Photography
Writing, Technology and Teens 2007. (s. 40) © 2008 Crescent Manufac- (s. 160) Oliver
[Yazı, Teknoloji ve Gençler], PEW turing Eisenhuth’ın izniyle
İnternet & Amerikan Hayatı Projesi, (s. 230) Erma Ora Byrd Eğitim (s. 42) CannonDesign (s. 162-3) © Veer Incorporated
Teknolojileri Merkezi
2008, www.pewInternet.org/pdfs/ Architects’ın izniyle (s. 164-5) Amanda
PIP_Writing_Report_FINAL3.pdf “Challenger Center: Mission
Simulations,” [Challenger Merkezi: (s. 44–46) © Nigel Young / Foster Happé’nin izniyle / Bruce Mau
Paul Hitlin ve Lee Rainie, The Görev Simülasyonları], Challenger and Partners Design
Internet at School [Okulda İnternet], Öğrenim Merkezleri, www.challenger. (s. 48) Daniel (s. 168) © Carrie Branovan /
PEW İnternet & Amerikan Hayatı org/clc/simulations.cfm Ehrenworth’ün izniyle Organic Valley Family of Farms
Projesi, 2005, www.pewInternet.org/ (s. 50-51) © Steven Errico / Veer (s. 172: solda) © The Edible
pdfs/PIP_Internet_and_schools_05. (s. 230) Tonypandy Çokamaçlı Incorporated Schoolyard [Yenilebilir Okul
pdf Devlet Okulu (s. 52) © istockphoto.com / Bahçesi]
Tony Trainor, “Laser cutter is blackred (s. 172: sağda) Haworth
(s. 221) Yukarıdan aşağıya school’s launch pad to future,” (s. 54) © 2007 Kurt Fischer / İlkokulu’nun izniyle; Bradford,
Paul Hitlin ve Lee Rainie, The [Lazer kesim aracı okulları geleceğe Usable U.K.
Internet at School [Okulda İnternet], taşıyacak], Western Mail, 14 Aralık, (s. 60) Bilgi (Harvard School (s. 178: orta sıra; soldan sağa)
PEW İnternet & Amerikan Hayatı 2001. of Education) © James Steinkamp Photogra-
Projesi, 2005, www.pewInternet.org/ (s. 232) Lake Geneva Ortaokulu (s. 62) © Gillian Lynne / Lean Two phy, © istockphoto.com /
pdfs/PIP_Internet_and_schools_05. Productions travelif, © istockphoto.com /
pdf John K. Waters, “A Movable (s. 66) Henry Ford Koleksiyonu’ndan webdata
Feast,” [Hareketli Bir Şölen] T.H.E.
Seymour Papert’in Dan Schwartz’a Journal (1105 Media Inc.) (Aralık (s. 68) © 2008 George Lucas (s. 178: alt sıra) Harry Choi /
verdiği söyleşi, “Ghost in the 2007), www.thejournal.com/ Eğitim Vakfı BMD
Machine: Seymour Papert on How articles/21715 (tüm hakları saklıdır) (s. 180) © James Steinkamp
Computers Fundamentally Change (s. 70–72) CannonDesign Photography
the Way Kids Learn” [Makinedeki (s. 232) Geleceğin Okulu Architects’in izniyle (s. 182) David Sobel’in izniyle
Julie Hall, “Design Trends” [Tasarım
Hayalet: Seymour Papert ile (s. 74) Oliver (s. 184–186) © Arkitema K/S
Bilgisayarların Çocukların Öğrenme Trendleri] American School & Eisenhuth’ın izniyle (s. 188) Sarah Lewert’ın izniyle
University (1 Ocak 2007), © 2007
Şekillerini Temelde Değiştirmesi (s. 76-77) © Veer Incorporated (s. 190-1) © Veer Incorporated
Üzerine]; yeniden basımı için: One Penton Media. Tüm hakları saklıdır. (s. 78-79) © istockphoto.com / (s. 192-3) © istockphoto.com /
www.asumag.com/mag/university_
Laptop Per Child, learning.laptop. cscredon TokenPhoto
org/?q=node/28 design_trends/index.html (s. 86) VS Furniture’ın izniyle (s. 198) © Meiko Tekechi
(s. 234) Karatahtadan Beyaz (s. 88) CannonDesign Arquillos
Amanda Lenhart, Mary Madden ve Architects’in izniyle (s. 200) CAST’ın izniyle
Paul Hitlin, Teens and Technology: Tahtaya, Sınırlar Ortadan Kalkıyor (s. 90) © James Steinkamp (s. 206) Boundless
Youth are Leading the Transition (üst kısım) Rob Meissner, Photography Playgrounds’un izniyle
to a Fully Wired and Mobile Nation “Interactive White boards,” (s. 92) © Martine Hamilton Knight (s. 212–214) © Lukas Roth /
[Gençler ve Teknoloji: Gençlik [İnteraktif Beyaz Tahtalar]School / Anthony McGuirk (ve ekibi) / Roland Dorn Architekt
Tamamen Bağlantılı ve Mobil Bir Planning & Management (Kasım BDP Ltd. (Jarvis) (s. 217) CannonDesign
2006), www2.peterli.com/spm/
Ülke Olmaya Geçişe Öncülük Ediyor]; (s. 94) Trung Le / Architects’in izniyle
PEW İnternet & Amerikan Hayatı resources/articles/archive. CannonDesign’ın izniyle (s. 218-9) © Michael Prince /
php?article_id=1228
Projesi, 2005, www.scribd.com/ (s. 98–100) VS Veer
doc/15003/Teens-and-Technology- (s. 236) Denver Bilim ve Teknoloji Furniture’ın izniyle Incorporated
PEW-Internet-2005 Okulu (s. 100: sol) Dr. Dieter (s. 220-1) © istockphoto.com /
Andrew Zucker ve Sarah Hug, A Breithecker’in Izniyle \ HABA Amorphis
Paul Hitlin ve Lee Rainie, The
Internet at School [Okulda İnternet], Study of the 1:1 Laptop Program Family GmbH (s. 228) © NASA
at the Denver School of Science
PEW İnternet & Amerikan Hayatı (s. 100: sağ) Coutesy of Dr. Dieter (s. 230) Eğitim Teknolojileri
Projesi, 2005, www.pewInternet.org/ & Technology, [Denver Bilim ve Breithecker’in izniyle \ Richter Merkezi’nin izniyle
Teknoloji Okulu’nda Uygulanan
pdfs/PIP_Internet_and_schools_05. play-grounds (Spielgeräte GmbH) (s. 234) VS Furniture’ın izniyle
pdf Her Öğrenciye Dizüstü Bilgisayar (s. 102) Sarah Lewert’ın izniyle (s. 236) Amerikan Mimarlık
Programı Üzerine Bir İnceleme], (s. 104-5) Dominic Harris’in izniyle Derneği’nin izniyle
Edutopia personeli, “12 Million: Denver Bilim ve Teknoloji Okulu, / Flickr
Teen Content Creators,” [12 Milyon: 2007, dsst.colorado.edu/ (s. 106-7) © Warren Morgan / Veer (s. 238–240) © Peter Cowley /
Genç İçerik Yaratıcıları], Edutopia, documents/Technology/DSST_ Incorporated Ingenium
George Lucas Eğitim Vakfı (Şubat Laptop_Study_Report.pdf (s. 116) Gary Wilson Photo/Graphic (s. 255-6) Trung Le’nin izniyle /
2006), www.edutopia.org/12-million ve Dull Olson Weekes Architects’in CannonDesign
(s. 240) Ingenium Okulları
Alvin Toffler, Future Shock, [Gelecek Peter Cowley, Ingenium: BETT 07 izniyle
Şoku], Toronto: Bantam Books, Edition, Ingenium, www.ingenium. (s. 118) © Peter Huebner, Chris-
toph Forster, Olaf Huebner /
1971; Şok: Gelecek Kurkusu, çev. org.uk
A. Selami Sargut, Koridor, İstanbul, plus+ bauplanung GmbH
(s. 120) © Ross Miller / Boston
2011. Kitapta Kullanılan
Görsellerin Kaynakları Okul Bahçeleri Girişimi
Donald F. Roberts, Ulla G. Foehr (s 124) © Benjamin Benschneider
ve Victoria Rideout, Generation M: (s. 2-3) Harry Choi / BMD (s. 128-9) © 2008 Google
Media in the Lives of 8–18 Year-olds, (s. 4-5) © Michael Chrisman (s. 130) © James Steinkamp
[M Jenerasyonu: Medyanın 8-18 (s. 6) © 2008 Blacklight Studios / Photography
254 |