Page 217 - Üçüncü Öğretmen
P. 217

69.
















           Ev sıcaklığında sınıflar




           Öğrencilerin kendilerini



           evlerinde hissetmelerini



           sağlamak için, öğrenme




           alanlarına mutfak, kiler ve



           tezgâh gibi evlere ait detaylar



           ekleyin.












            İkinci Bölüm’de işlediğimiz Cayman Adaları’ndaki
            liselerde, zille hareket edip, zille yemek yenilen
            “hücreler ve ziller modeli”nden uzaklaşmak
            istediğimizi söylemiştik. Bunun için, dört akademiye
            de birer kafe açtık; bu sayede öğrencilerin zil
            çaldığında değil, acıktıkları ya da susadıkları her
            zaman mola verip, yiyecek içecek bir şeyler almaya
            gitmelerine olanak sağlamak istedik.

            — Trung Le, CannonDesign
   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222