Page 104 - Üçüncü Öğretmen
P. 104
ATÖLYE ÇALIŞMASI
CHICAGO SANAT AKADEMİSİ’NDEN
ÖĞRENDİKLERİMİZ
CHICAGO, ABD
ÖĞRENCİLER OKUL VE YAŞAM ARASINDAKİ BAĞLANTIYI
ANLATIYOR.
“Çocuklar artık
zamanlarının çok daha
büyük bir bölümünü
okulda geçiriyorlar.
Bazılarımız günde
6 ila 8 saat buradayız.
Okulun, bir okuldan
daha fazlası olması
gerekiyor, ne de olsa
burası evimizden
uzaktaki evimiz.”
“Okulumla ilgili en çok sevdiğim şeylerden
biri, kapıdan girince kendimi okuldaymış gibi
hissettirmemesi.”
“Eğitim ortamının, özellikle görsel
sanat öğrencileri için en önemli
yanlarından biri de doğa. İçeride,
dışarıdan görüntülere yer verilmesi. Bu
zihin açıklığı sağlıyor ve önünüzdeki
işe daha iyi konsantre olmanıza
yardımcı oluyor.”
“Kafeteryalar farklı zevklere hitap eden
her türden yiyecekle dolu olmalı. Sağ-
lıklı gıdalar, vejetaryen ve vegan gıdalar
ve bir salata büfesi olmalı. Elbette abur
cubur da!”
“Sınıfın dağınık olmasından korkmamalıyız.
Öğrenebilmeniz için sınıfın dünyanın en temiz (veya
derli toplu) yeri olması gerekmiyor.”
102 | HAREKETLİ BEDENLER