Page 17 - Üçüncü Öğretmen
P. 17
4 7
TOPLUMSAL BAĞLANTILAR 104 HERKES İÇİN EĞİTİM 190
LINDA SARATE: Bir Okul İnşa Etmek İçin Koca Bir NÍNIVE CALEGARI: Tahta Bacaklar ve Göz Bantları
Köy Lazım / Amerikan Devlet Eğitim Sisteminin Bulunur, Ödevlere Yardım Edilir / Her Beyin Farklıdır
Kısa Tarihçesi / New Columbia Halk Kampüsü / / Evrensel Tasarım ve Eğitimde Evrensel Tasarım
Çokamaçlı Protestan Devlet Okulu / Mahallelere / Engelli Öğrencilerin Katılımının Sağlanması /
Hayat Veren Okul Bahçeleri / Okul İnşa Etmek, Engelli Tasarımcıların Katılımının Sağlanması /
Toplumu Yeniden Şekillendirmek / Rosa Parks Kapsayıcı Bir Oyun Ortamında Bulunması Gereken
İlkokulu / MICHELLE SAKAYAN: Güney Afrikalı Kız Özellikler / High Point Okulu / Victoria Bergsasel:
Öğrenciler İçin Bir Topluluk Oluşturmak / Chicago Her Öğrencinin Başarılı Olduğu Okullar / Bilgi Nesli
Devlet Okulları: Chicago, ABD İçin Okullar İnşa Etmek / Velbert Eğitim Desteği ve
Danışmanlığı Okulu: Velbert, Almanya
ATÖLYE ÇALIŞMASI: TORONTO 132
5 ATÖLYE ÇALIŞMASI: LONDRA 216
SÜRDÜRÜLEBİLİR OKULLAR 134 8
DAVID SUZUKI: Okulları Yeniden Doğayla EĞİTİMİN YENİDEN YAPILANDIRILMASI 218
Buluşturmak / Okulları Sürdürülebilir Kılacak JAMES DYSON: İnovasyon Lisesi / Uzay: Geleceğin
Unsurlar / Kvernhuset Ortaokulu / Öğrencilerden Sınıfı / Erma Ora Byrd Eğitim Teknolojileri Merkezi
Yeşile Övgü / DAVID GODRI: Öğrencilerin Yürüttüğü / Tonypandy Çokamaçlı Devlet Okulu/ Lake Geneva
Bir Sürdürülebilirlik Programı / Yeşil Tasarruf / Ortaokulu / Geleceğin Okulu / Karatahtadan Beyaz
Charlottesville Waldorf Okulu / IslandWood Okulu: Tahtaya, Sınırlar Ortadan Kalkıyor / Denver Bilim ve
Bainbridge Adası, ABD Teknoloji Okulu / Ingenium Okulları: Londra, Birleşik
Krallık
ATÖLYE ÇALIŞMASI: BERLİN 160
6
ATÖLYE ÇALIŞMASI: LONDRA 242
DUYULAR ÂLEMİ 162 BU LİSTEYE EKLEMELER YAPIN ................ 244
ANN COOPER: Okul Yemekhanelerine ve Öğrencilerin EK KAYNAKLAR .................................... 246
Damak Tadına Yeniden Hayat Vermek / Yenilebilir KAYNAKÇA .......................................... 249
Okul Bahçesi / Okul Yemeklerinin Kahramanı / TEŞEKKÜR ......................................... 255
Dokunsal Algı / JUHANI PALLASMAA: Çocukların
Gerçek Hayata Kök Salmalarına Imkân Tanımak/
Duyulara Seslenen Bir Atölye Çalışması Tasarlamak
/ Hangi Oda Hangi Renk Olsun / Çocuğun
Genişleyen Dünyası / Hellerup Okulu: Hellerup,
Danimarka
ATÖLYE ÇALIŞMASI: CHICAGO 188
| 15
| 21

