Page 16 - Üçüncü Öğretmen
P. 16

İÇİNDEKİLER







                                                     1
        ÖNSÖZ ................................................ 16  TEMEL İHTİYAÇLAR          24
        KATILIMCILAR ......................................  18  RAFFI: Çocuğa Saygı Duymak / Öncelik Temel
        NEDEN BİZ? .........................................  19   İhtiyaçlarda / Okul Çağındaki Çocuklarda Fizyolojik
        NEDEN BU? ..........................................  20  Hassasiyet / Kapalı Ortamdaki Hava Kalitesiyle Eği-
        NEDEN ŞİMDİ? .....................................   21  timde Fırsatlar Yaratmak / Kapalı Ortamdaki Hava

                                                     Kalitesine Dair Görüşler / Kapalı Ortamın Koruyu-
        ATÖLYE ÇALIŞMASI: ÖĞRENCİLERDEN VE           cuları / Arzulanan Sesleri Geliştirecek Stratejiler /
        PROFESYONELLERDEN ÖĞRENDİKLERİMİZ     22     Thomas Deacon Akademisi: Peterborough, Birleşik
                                                     Krallık

                                                     ATÖLYE ÇALIŞMASI: TORONTO              48
                                                     2


                                                     ÇALIŞAN ZİHİNLER                       50
                                                     SIR KEN ROBINSON: Yaratıcılık Mücadelesi /
                                                     Nörolojik Gelişimde Sıçrama Noktaları / Sağ
                                                     Beyin, Yeni Zihin / Düşünmek İçin Hareket Etmek /
                                                     Howard Gardner: Tüm Öğrenciler İçin Akıllı Alanlar
                                                     / Müzelerde Öğrenim / Henry Ford Müzesi / Key
                                                     Learning Community (Anahtar Öğrenme Topluluğu /
                                                     Eğitim Bakanlığı Yeni Liseleri: Cayman Adaları

                                                     ATÖLYE ÇALIŞMASI: BERLİN               74

                                                     3

                                                     HAREKETLİ BEDENLER                     76
                                                     DR. DIETER BREITHECKER: Beden-Beyin Bağlantısı /
                                                     Perspectives Özel Okulu/ Aktif Öğrenim / Oyuna
                                                     Davet / İngiltere Hampden Gurney Kilisesi İlkokulu /
                                                     Hareketli Beyinler / Oyun Alanları ve Obeziteyle
                                                     Savaş / Çocukların Sevecekleri Oyun Alanları
                                                     Yaratmak / Fridtjof Nansen Okulu: Hannover,
                                                     Almanya
                                                     ATÖLYE ÇALIŞMASI: CHICAGO             102














        14 |  |
        14
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21