Page 16 - Üçüncü Öğretmen
P. 16
İÇİNDEKİLER
1
ÖNSÖZ ................................................ 16 TEMEL İHTİYAÇLAR 24
KATILIMCILAR ...................................... 18 RAFFI: Çocuğa Saygı Duymak / Öncelik Temel
NEDEN BİZ? ......................................... 19 İhtiyaçlarda / Okul Çağındaki Çocuklarda Fizyolojik
NEDEN BU? .......................................... 20 Hassasiyet / Kapalı Ortamdaki Hava Kalitesiyle Eği-
NEDEN ŞİMDİ? ..................................... 21 timde Fırsatlar Yaratmak / Kapalı Ortamdaki Hava
Kalitesine Dair Görüşler / Kapalı Ortamın Koruyu-
ATÖLYE ÇALIŞMASI: ÖĞRENCİLERDEN VE cuları / Arzulanan Sesleri Geliştirecek Stratejiler /
PROFESYONELLERDEN ÖĞRENDİKLERİMİZ 22 Thomas Deacon Akademisi: Peterborough, Birleşik
Krallık
ATÖLYE ÇALIŞMASI: TORONTO 48
2
ÇALIŞAN ZİHİNLER 50
SIR KEN ROBINSON: Yaratıcılık Mücadelesi /
Nörolojik Gelişimde Sıçrama Noktaları / Sağ
Beyin, Yeni Zihin / Düşünmek İçin Hareket Etmek /
Howard Gardner: Tüm Öğrenciler İçin Akıllı Alanlar
/ Müzelerde Öğrenim / Henry Ford Müzesi / Key
Learning Community (Anahtar Öğrenme Topluluğu /
Eğitim Bakanlığı Yeni Liseleri: Cayman Adaları
ATÖLYE ÇALIŞMASI: BERLİN 74
3
HAREKETLİ BEDENLER 76
DR. DIETER BREITHECKER: Beden-Beyin Bağlantısı /
Perspectives Özel Okulu/ Aktif Öğrenim / Oyuna
Davet / İngiltere Hampden Gurney Kilisesi İlkokulu /
Hareketli Beyinler / Oyun Alanları ve Obeziteyle
Savaş / Çocukların Sevecekleri Oyun Alanları
Yaratmak / Fridtjof Nansen Okulu: Hannover,
Almanya
ATÖLYE ÇALIŞMASI: CHICAGO 102
14 | |
14