Page 162 - Üçüncü Öğretmen
P. 162
ATÖLYE ÇALIŞMASI
ROBERT JUNGK ORTAOKULU’NDAN
ÖĞRENDİKLERİMİZ
BERLİN, ALMANYA
ÖĞRENCİLER, OKULDA DİNLENMEK VE ENERJİ DEPOLAMAK İÇİN
NELERE İHTİYAÇLARI OLDUĞUNU ANLATTILAR.
“Her masada bir bitki, her köşede çiçek-
ler olsun. Perdeler ve duvarların mavisi,
denizin rengiyle uyum sağlasın. Bizim
için ideal öğrenme ortamı, bence böyle
sıcacık ve rengârenk bir yer.”
“Bence en önemlisi, öğrencilerle çevreleri arasında
bir uyumun olması.”
“Sınıftaki renklerin
uyumlu olması
ve teneffüslerde
oturabileceğimiz rahat
mobilyalar.”
“Sınıfta ya da okulda rahatlayıp
gerilimden uzaklaşabileceğim
bir yer olsun isterdim.”
“Koridor ve merdivenlerde güzel bir köşe olsun.”
160 | SÜRDÜRÜLEBİLİR OKULLAR